Frukost


FIlmjölk med knäckebröd & svartvinbär. Apelsinjuice.

Tyvärr har jag varit lite lat nu när jag inte haft något internet, och inte tagit några frukostbilder... men det här åt jag för ungefär en vecka sedan. Internet funkar fortfarande inte, bara det trådlösa, men jag får börja lägga över bilderna på min lilla MacBook så ska det funka ändå. Idag åt jag macka, kokt ägg och blåbärssmoothie till frukost. Det var gott. Jag försöker ta vara på de sista sommarlovsdagarna nu - går ut på morgonen och plockar blåbär i skogen att ha på morgonfilen, lite lyxigt sådär - för jag börjar faktiskt skolan på måndag. Gymnasiet! Ni kanske tycker att jag är en tönt som ser fram emot det, men det ska bli riktigt kul. Fast lite läskigt också - såklart.

Kommentarer
Postat av: Molly

klart att man får se fram emot en sådan sak. det finns dem som ser fram emot att börja på högskola/universitet också :) det hade varit konstigare om man inte såg fram emot något nytt :) svamligt det blev :/ aja...



du får ha en fortsatt bra vecka och ledighet. förresten, vilket program/linje ska du gå? :)

2009-08-11 @ 15:08:25
URL: http://www.mollyshalsoblogg.blogspot.com
Postat av: Sarah

Shit vilka minnen jag får när du nämner gymnasiet. Så sjukt nervös jag var! Ny skola, ny klass, nya människor..Nu hann jag bara gå ett år i den klassen, men det var (bortsett från sjukdomen) nog det roligaste året i mitt liv!

2009-08-11 @ 16:27:30
URL: http://underbarasarah.blogg.se/
Postat av: Patricia Klinteberg

ser lika gott ut som vanligt! :)



jag börjar också gymnasiet nu, och gud vad nervös jag är! men samtidigt ska det bli så himla roligt! nya människor, ny skola, ny stad (för min del). :) kommer bli kanon!

2009-08-12 @ 14:32:14
URL: http://parisia.blogg.se/
Postat av: Molly

sv: okej, samhäll låter kul. tänkte först att du kanske skulle välja media i och med att du är så duktig på att fota :) fast samhäll är ju iofs en bredare utbildning :) vilken inriktining ska du välja?



ha en fortsatt bra dag! :)

2009-08-12 @ 14:38:51
URL: http://www.mollyshalsoblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0