Breakie


A-fil med skivad banan, blåbär, knäckebröd, hackade paranötter, gojibär & linfrön.

Det blev en salig blandning till frukost idag. Även om bilden inte blev den bästa så var det himla gott! Jag är fast vid knäckebröd i filen förresten, härligt krispigt och gott.
De allra flesta vet ju att ordet breakfast syftar på att man bryter nattens fasta, men för mig har ordet en lite annan innebörd. Jag tänker snarare på det som en snabb paus (break & fast) innan dagen riktigt har börjat. Utan frukost - dålig dag!

Kommentarer
Postat av: Patricia

Åh det här såg verkligen riktigt gott ut! :) Önskar också att vi hade såna råvaror hemma. Hade varit gudomligt!

2009-07-07 @ 13:21:14
URL: http://parisia.blogg.se/
Postat av: mikaela

åh, jag älskar verkligen din blogg hörru! all mat och bara åh, man blir så sugen på allt. underbara bilder också!

2009-07-29 @ 21:07:20
URL: http://mikaelaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0