Chocolate Macadamia (Ben & Jerry's)

BEN & JERRY's. Choklad- och vaniljglass med chokladdoppade macadamianötter.
(Precis som vanligt med Ben & Jerry's) God glass, men kanske på gränsen till tråkig... nötterna däremot älskar jag, även om det kunde varit fler (men nu var det så att min mamma inte gillade dem, så jag tog hennes också och slapp lida nämnvärt). De är lite salta och väger upp glassen sötma perfekt!
Så jag gillar glassen, men som sagt var den lite tråkig. Det hade varit godare med t.ex. riktigt mörk chokladglass eller lite chokladswirls i glassen - hade den varit perfekt! Men jag tror att den är riktigt god att äta med typ skivad banan eller något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0