Kära bloggläsare!

Jag tänkte bara säga Förlåt! om jag har varit dålig på att svara på kommentarer. Jag har kollat tillbaka i arkivet och sett att jag har otroligt många icke godkända och icke sedda kommentarer. Jag vet inte om det är för att blogg.se är knäppt eller för att jag har missat det? Men i alla fall, ska försöka kolla lite noggrannare!
PS. Som ni ser försöker jag mig på att matblogga lite igen! Tyvärr - eller tyvärr och tyvärr, det ska bli jättekul - åker jag till Frankrike på söndag, så då kommer bloggen stå tom i två veckor. Men jag får försöka ta lite bilder då med!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Jag hoppas att du har två ljuvliga veckor i Frankrike, ser verkligen fram emot att få se bilder innehållandes en och en annan croissant, snigel och nutellaburk (haha, detta är alltså maten + kex som jag förknippar med Frankrike). Glad sommar!

2010-07-25 @ 00:43:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0