En liten lista

Eftersom jag är så himla dålig på att uppdatera just nu ger jag er en liten lista istället. Enjoy!

 


 

mat-tv-program jag gärna ser
Gillar inte matprogram... hehe (shame on me som ska föreställa matbloggare).

4 saker jag ätit idag
Yoghurt med müsli & päron

Kanelbulle & chokladkaka (vi får fika på franskan, hehe)

Morotsbiffar

Apelsin


4 s(m)aker jag längtar efter

Hm... måste tänka efter.


Kaffe (Alltid!! Har satt mig själv på kaffediet: 1, högst 2, koppar om dagen)

Någon god höstgryta


Okej, det här var svårt (kan bero på att jag har fikat alldeles för mycket för inte så länge sen). Pass på den.


4 saker på önskelistan
En Mulberryväska!

Utlandsresa

Mjukisbyxor

Smycken


4 s(m)aker jag ogillar

Alldeles för sura, inlagda saker

För vitt bröd

Muskot

Kokt, mjölig potatis


Kommentarer
Postat av: lovisa/polichinelle

hallå! uppdatera oss med matporr!

2011-01-18 @ 22:37:18
URL: http://polichinelle.webblogg.se/
Postat av: Sarah

This doesn't really relate to this post but more of the spirit of the blog in general.



In the spirit of amazing food for amazingly cheap prices...



http://newyorkknowsbest.wordpress.com/2011/04/11/eat-your-heart-out/



New York's answer to eating well without breaking the bank!

Such a great resource!

2011-04-14 @ 05:17:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0