Brödbak!

Bild härifrån.

Nu är det bak på gång. Om det går bra så ger jag er receptet (trots att det inte är mitt), men ni kan hitta det här. Jag gjorde ju ett annat surdegsbröd för några veckor sen, och det blev riktigt gott, men jag har inte lagt ut receptet här eftersom jag läste på hans blogg att det stod fel i receptet först efteråt. Men jag kommer troligtvis att baka det brödet igen - med rätt recept - och om det blir lika gott lägger jag såklart upp det.
Dagens bröd är på jäsning, och sen ska det in i ugnen. Kan säkert smakas på redan vid eftermiddagsfikat. Gött!

Kommentarer
Postat av: Patricia

Svar: Men ändå, vi har inte ens frysta bär hemma! Bara massa äcklig halvfabrikat och allt sånt du vet.. :/

2009-07-07 @ 14:52:48
URL: http://parisia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0