Special K Bliss (Kellogs)


Slutade sent idag, och hann inte hem innan jag skulle till frisören. Sprang därför in på Konsum för att hitta något mellanmål att äta på bussen. Såg Special K Bliss-bars, och tänkte: "Mmm, vad gott!".
Min farmor brukar nämligen alltid ha med sig massor av barer när hon kommer hem från England (bor där halvtid) och jag lovar, deras barsortiment är enormt och jag är typ fostrad på barer. Dock är det min farmor vi pratar om, så det har knappast varit några godisbarer hon tagit med utan goda, naturligt söta barer med massor av nötter och torkad frukt.
Men det här var INTE gott! Det smakade sött sött sött sött sött, som godis typ. Inte ens värt att testa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0