Morgonmål


Filmjölk, Paulúns Blåbär- & Vaniljmüsli & Apelsin. Kiwi.

Till frukost idag blev det detta + macka. Jag måste föresten erkänna att jag blir lite generad när folk säger att de klickar in sig på min blogg för att bli inspirerade - jag kan tänka mig mer inspirerande saker än filmjölk, müsli & frukt. Förlåt för att det är så himla mycket såna bilder förresten, men jag tycker verkligen att filmjölk är perfekt på morgonen, och jag är inne i en müsliperiod just nu.
Fast jag varierar mig mer än vissa andra såklart - min pappa har ätit en halvliter fil med skivad banan & müsli i hela sitt liv... och aldrig tröttnat.

Kommentarer
Postat av: Sarah

Jag tröttnar aldrig heller på fil & müsli. Eller, det är först på sistone jag har börjat gilla müsli, innan åt jag bara all bran, men nu har jag upptäckt att rätt müsli är mycket godare!

2009-08-26 @ 10:15:54
URL: http://underbarasarah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0