Cookie dough (Ben & Jerry's)

Nu var det ju rätt länge sen jag kom med en glassrecension senast, men det har inte blivit så mycket glass den senaste tiden. Den här helgen har jag i alla fall testat Cookie Dough, klassikern. Tyckte att den var god, varken mer eller mindre. Eller visst - det är ju Ben & Jerry's, så om det hade varit annan glass hade jag sagt att den var supergod. Men för att vara B&J's var den god. Vaniljglassen var i alla fall god och krämig, som vanligt alltså, men jag tyckte att cookie-bitarna var lite för sockriga, precis som i Half Baked, och här fanns det ju tyvärr inga brownie-bitar som vägde upp det.
Jag ger den 3,5 poäng av 5: den var god, men kanske lite tråkig för att vara Ben & Jerry's. Supergott att äta med någon frukt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0