Frukost


Hembakt surdegsbröd med smör, ost, skinka & tomat. Apelsinjuice. Yoghurt med Paulùns müsli, extra pumpafrön, skivad banan och blandade trädgårdsbär.

Idag blev det inga som helst konstigheter. Macka, yoghurt, juice. Men det är ju inte helt fel det heller! Jag hade nästan glömt bort Paulùns müsli, åt det hela tiden förut... men det var inte lika gott som jag trott (och så var det för lite pumpakärnor). Jag har blivit fäst vid mina rågfras/dinkelfras/nötter. Idag åker jag till England förresten, så det kommer inte att bli så mycket uppdatering förrän på tisdag-onsdag nästa vecka.

Kommentarer
Postat av: Mikaela

fy vad gott det ser ut ;D

2009-06-23 @ 11:20:09
URL: http://mymica.blogg.se/Iheartgreen
Postat av: Katarina

Det här är kanske min absoluta favorit, ljuvlig bild och fantastiskt ljus!

2009-07-30 @ 14:46:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0