Formfranska och mer bröd


Här var det rätt tomt på uppdatering
. Så vad gör jag en torsdagskväll? Bakar! Hinner aldrig baka längre. Dock bakar jag Leilas formfranska, det är nämligen lillasysters favorit. Var typ tusen år sedan jag åt vitt bröd, jag gillar över huvud taget inte vitt bröd (och alla tycker att jag är knäpp). Men jag ska smaka ikväll.
Imorgon är jag ledig, då tänkte jag baka surdegsbröd. Men så hittade jag (eller pappa visade mig) den här gamla boken. Jag älskar gamla kokböcker!

Kommentarer
Postat av: sassa

Jag förstod inte riktigt förra gången du skrev, har du ätsörningar? du som alltid äter så bra och mycket!

2009-09-25 @ 14:02:39
URL: http://sasset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0