latte knäckebröd smör ost gurka jordnötssmör banan persika

Mellanmål är vardagslyx för mig. Under hela högstadiet kom jag nästan alltid hem på eftermiddagen och åt "mellis". Jag vet inte varför egentligen, men jag tyckte alltid att det var så himla mysigt. Komma hem, slappna av, ta något att äta. Nu kommer jag alltid hem sent, för det första slutar jag rätt sent varje dag, och för det andra gör jag oftast något efter skolan om jag inte gör det. Därför känns det så himla lyxigt att komma hem och... äta mellanmål. Haha.


Kommentarer
Postat av: L

Mellanmål är ju bland det godaste som finns enligt mig! :) Fina bilder du tar förresten! :]



kram!

2010-10-05 @ 22:15:50
URL: http://frenchtoast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0